Wednesday 21 August 2019

Hoe uit te loggen bij PayPal als het mobiele apparaat verloren of gestolen is?

Omdat het een populaire online betaalmodus is, laat PayPal de gebruiker online winkelen zonder dat hij gegevens voor elke transactie hoeft in te voeren. U kunt eenvoudig een PayPal-account instellen en waar mogelijk gebruiken.

Hoewel het een gerenommeerde betaalmethode is, heeft het zijn eigen problemen. In deze blog leert u hoe u betalingen kunt annuleren en uitloggen als uw apparaat verloren of gestolen is. In een dergelijke situatie is het belangrijk om hulp te zoeken. PayPal ondersteuning Belgie is hier om u door de procedure te leiden.

Volg de onderstaande richtlijnen om te presteren als u uw mobiele telefoon bent verloren, deactiveer uw PayPal-account zo snel mogelijk.

  • Klik op 'Profiel' en ga vervolgens naar Profiel en instellingen.
  • Klik vervolgens onder Mijn geld op Mijn vooraf goedgekeurde betalingen en annuleer de nieuwste factureringsovereenkomst van Active Google, Inc.

In het geval het een zakelijk account is, sluit u uw PayPal-portemonnee en voert u de onderstaande stappen uit:

  • Klik op Instellingen naast 'Uitloggen'.
  • Klik op Uw account sluiten onder 'Accountopties'.
  • Voer indien nodig uw bankgegevensnummer in.
  • Klik op Account sluiten.

Dit is wat er gebeurt wanneer u sluit vanaf uw betalingsgateway:

  • Alle onbetaalde geldverzoeken worden automatisch geannuleerd.
  • U verliest ongebruikte inwisselcodes of coupons.
U kunt ook het PayPal klantenservice nummer bereiken voor hulp en assistentie. Als u een probleem hebt met betrekking tot de bovenstaande stappen of een ander technisch probleem dat de service van uw digitale portemonnee belemmert, neemt u contact met ons op. Onze hooggekwalificeerde technici zijn er om u de klok rond te ondersteunen bij elke technische storing. U kunt ons altijd bellen. Wij helpen u graag verder!

Gerelateerde tags:

  • Uitloggen bij PayPal
  • PayPal-account Uitloggen
  • PayPal-accountondersteuning