Omdat het een populaire online betaalmodus is, laat PayPal de gebruiker online winkelen zonder dat hij gegevens voor elke transactie hoeft in te voeren. U kunt eenvoudig een PayPal-account instellen en waar mogelijk gebruiken.
Hoewel het een gerenommeerde betaalmethode is, heeft het zijn eigen problemen. In deze blog leert u hoe u betalingen kunt annuleren en uitloggen als uw apparaat verloren of gestolen is. In een dergelijke situatie is het belangrijk om hulp te zoeken. PayPal ondersteuning Belgie is hier om u door de procedure te leiden.
Volg de onderstaande richtlijnen om te presteren als u uw mobiele telefoon bent verloren, deactiveer uw PayPal-account zo snel mogelijk.
- Klik op 'Profiel' en ga vervolgens naar Profiel en instellingen.
- Klik vervolgens onder Mijn geld op Mijn vooraf goedgekeurde betalingen en annuleer de nieuwste factureringsovereenkomst van Active Google, Inc.
In het geval het een zakelijk account is, sluit u uw PayPal-portemonnee en voert u de onderstaande stappen uit:
- Klik op Instellingen naast 'Uitloggen'.
- Klik op Uw account sluiten onder 'Accountopties'.
- Voer indien nodig uw bankgegevensnummer in.
- Klik op Account sluiten.
Dit is wat er gebeurt wanneer u sluit vanaf uw betalingsgateway:
- Alle onbetaalde geldverzoeken worden automatisch geannuleerd.
- U verliest ongebruikte inwisselcodes of coupons.
U kunt ook het PayPal klantenservice nummer bereiken voor hulp en assistentie. Als u een probleem hebt met betrekking tot de bovenstaande stappen of een ander technisch probleem dat de service van uw digitale portemonnee belemmert, neemt u contact met ons op. Onze hooggekwalificeerde technici zijn er om u de klok rond te ondersteunen bij elke technische storing. U kunt ons altijd bellen. Wij helpen u graag verder!
Gerelateerde tags:
- Uitloggen bij PayPal
- PayPal-account Uitloggen
- PayPal-accountondersteuning